Content Marketing

Content Marketing

Optymalna treść odmieni wizerunek Twojej firmy

Od czasu wprowadzenia przez Google Pandy, treść pojawiająca się na stronie jest niezwykle istotna pod kątem SEO. Algorytm ten wyróżnia strony, na których widnieje unikalna i długie treści o wysokiej jakości. Dodatkowym plusem z pewnością jest wzbogacanie treści w grafiki, filmy czy nawet wykresy, aby stały się ciekawe zarówno dla użytkowników jak i samego Google.

Tym bardziej jeżeli zależy nam na wysokiej pozycji w wyszukiwarce, warto skupić się nad tym aby treści umieszczone na stronie były niepowtarzalne. Co  z pewnością przyciągnie uwagę zarówno użytkowników jak i Google.

Optymalna treść odmieni wizerunek Twojej firmy

Od czasu wprowadzenia przez Google Pandy, treść pojawiająca się na stronie jest niezwykle istotna pod kątem SEO. Algorytm ten wyróżnia strony, na których widnieje unikalna i długie treści o wysokiej jakości. Dodatkowym plusem z pewnością jest wzbogacanie treści w grafiki, filmy czy nawet wykresy, aby stały się ciekawe zarówno dla użytkowników jak i samego Google.

Tym bardziej jeżeli zależy nam na wysokiej pozycji w wyszukiwarce, warto skupić się nad tym aby treści umieszczone na stronie były niepowtarzalne. Co  z pewnością przyciągnie uwagę zarówno użytkowników jak i Google.

SEO Copywriting

Treści tworzone przez nas są w oparciu o zasady pod kątem SEO, dzięki czemu Twoja witryna stanie się bardziej atrakcyjna zarówno pośród użytkowników jak również Google.  Stworzymy dla Ciebie:

  • Treści na stronę – Zaczynając od opisu strony głównej, kategorie czy też producentów. W takie treści jak opisy kategorii czy produktów powinny zainwestować nie tylko osoby prowadzące sklepy internetowe. Teksty tego typu to idealny sposób na wyjaśnienie dla użytkowników, co znajdzie na wybranej przez niego stronie.
  • Opisy produktów – Podstawowy element w każdym sklepie internetowym. Uniwersalne opisy produktów to konieczność, aby być wartościowym dla wyszukiwarki. Ponieważ duplikowana treść od producenta zmniejszą wiarygodność, a co za tym idzie zaufanie do Twojej witryny.
  • Artykuły na blogi – Blog umieszczony na stornie firmy bądź sklepu, wspomaga zapełnienie strony wartościowymi i co ważniejsza unikalnymi treściami. Zawierających w sobie odpowiedzi użytkowników na ich pytania. Również może przyczynić się do zwiększenia ruchu, jak także zainteresowani użytkowników oferowanymi przez Ciebie produktami.
  • Artykuły zapleczowe – Jednym słowem treści powiązane z istotnymi dla Ciebie frazami kluczowymi, przy okazji zwiększającą ilość linków prowadzących do Twojej strony. Natomiast Google może uznać je za wysokowartościowe. Dodatkowym atutem będzie umieszczane ich na specjalnie stworzonych dla nich serwerach.

Wypada zaznaczyć, że w tego typu treściach bardzo łatwo jest umieścić słowa kluczowe, najczęściej wyszukiwanych przez potencjalnych przyszłych Twoich klientów. Pozwala to na obszerną odpowiedź na zadane pytanie przez klienta. Tym samym w przyszłości może on ponownie wybrać Twojego bloga, sklep czy usługi oferowane przez Ciebie. Temu też podczas tworzenia SEO copywritingu, kluczowy jest odpowiedni dobór słów kluczowych.

SEO Copywriting

Treści tworzone przez nas są w oparciu o zasady pod kątem SEO, dzięki czemu Twoja witryna stanie się bardziej atrakcyjna zarówno pośród użytkowników jak również Google.  Stworzymy dla Ciebie:

  • Treści na stronę – Zaczynając od opisu strony głównej, kategorie czy też producentów. W takie treści jak opisy kategorii czy produktów powinny zainwestować nie tylko osoby prowadzące sklepy internetowe. Teksty tego typu to idealny sposób na wyjaśnienie dla użytkowników, co znajdzie na wybranej przez niego stronie.
  • Opisy produktów – Podstawowy element w każdym sklepie internetowym. Uniwersalne opisy produktów to konieczność, aby być wartościowym dla wyszukiwarki. Ponieważ duplikowana treść od producenta zmniejszą wiarygodność, a co za tym idzie zaufanie do Twojej witryny.
  • Artykuły na blogi – Blog umieszczony na stornie firmy bądź sklepu, wspomaga zapełnienie strony wartościowymi i co ważniejsza unikalnymi treściami. Zawierających w sobie odpowiedzi użytkowników na ich pytania. Również może przyczynić się do zwiększenia ruchu, jak także zainteresowani użytkowników oferowanymi przez Ciebie produktami.
  • Artykuły zapleczowe – Jednym słowem treści powiązane z istotnymi dla Ciebie frazami kluczowymi, przy okazji zwiększającą ilość linków prowadzących do Twojej strony. Natomiast Google może uznać je za wysokowartościowe. Dodatkowym atutem będzie umieszczane ich na specjalnie stworzonych dla nich serwerach.

Wypada zaznaczyć, że w tego typu treściach bardzo łatwo jest umieścić słowa kluczowe, najczęściej wyszukiwanych przez potencjalnych przyszłych Twoich klientów. Pozwala to na obszerną odpowiedź na zadane pytanie przez klienta. Tym samym w przyszłości może on ponownie wybrać Twojego bloga, sklep czy usługi oferowane przez Ciebie. Temu też podczas tworzenia SEO copywritingu, kluczowy jest odpowiedni dobór słów kluczowych.

Kto powinien sięgnąć po SEO copywriting?

Dobrze skomponowana treść na stronie, jest istotna dla każdej firmy działającej w strefie e-commerce. Lecz duża liczba właścicieli sklepów nie jest świadomych, jak na pozycje w Google potrafią wpłynąć unikalne treści. Najgorszą praktyką, jaka może pojawić się na Twojej stronie i przynieść dla niej złe konsekwencje jest duplikacja treści. Dodatkowo jeśli jest on wielokrotnie powielany może skończyć się karami od Google jakimi może być np. filrt. To samo dotyczy opisów produktów, kategorii czy tekstów na stronie głównej.

Podsumowując przyjazny copywriting jest ważny dla osób prowadzących bloga – niezależnie od tego czy blog jest tematyczny czy firmowy. Oryginalny tekst, utrzymuje zasady dobrej optymalizacji a co za tym idzie, będzie lepiej widoczny w wyszukiwarce.

Kto powinien sięgnąć po SEO copywriting?

Dobrze skomponowana treść na stronie, jest istotna dla każdej firmy działającej w strefie e-commerce. Lecz duża liczba właścicieli sklepów nie jest świadomych, jak na pozycje w Google potrafią wpłynąć unikalne treści. Najgorszą praktyką, jaka może pojawić się na Twojej stronie i przynieść dla niej złe konsekwencje jest duplikacja treści. Dodatkowo jeśli jest on wielokrotnie powielany może skończyć się karami od Google jakimi może być np. filrt. To samo dotyczy opisów produktów, kategorii czy tekstów na stronie głównej.

Podsumowując przyjazny copywriting jest ważny dla osób prowadzących bloga – niezależnie od tego czy blog jest tematyczny czy firmowy. Oryginalny tekst, utrzymuje zasady dobrej optymalizacji a co za tym idzie, będzie lepiej widoczny w wyszukiwarce.