Google Shopping

Google Shopping

Powiększ sprzedaż dzięki kampaniom produktowym

Czy masz świadomość, że wyszukiwarka Google nie jest wyłącznie odpowiednim miejscem gdzie zostaje pokazana strona Twojego sklepu? Obecnie stała się także wygodną i krótszą drogą w docierania ze swoją ofertą do potencjalnych klientów. Jak więc to zrobić? Włączyć usługę Google Shopping od Ads! Dla wzmocnienia efektów sprzedażowych, ta opcja staje się obowiązkową pozycją, z której skorzystać powinien każdy sklep internetowy. 

Powiększ sprzedaż dzięki kampaniom produktowym

Czy masz świadomość, że wyszukiwarka Google nie jest wyłącznie odpowiednim miejscem gdzie zostaje pokazana strona Twojego sklepu? Obecnie stała się także wygodną i krótszą drogą w docierania ze swoją ofertą do potencjalnych klientów. Jak więc to zrobić? Włączyć usługę Google Shopping od Ads! Dla wzmocnienia efektów sprzedażowych, ta opcja staje się obowiązkową pozycją, z której skorzystać powinien każdy sklep internetowy. 

Dzięki Google Zakupy i narzędziu Google Merchant Center, informacje o Twoich produktach dostępnych w sklepie pojawią się bezpośrednio w Google po wpisaniu przez użytkownika odpowiedniej frazy. W części przypadków usługa ta działa podobnie do znanych dobrze znanych porównywarek cenowych.
Jest to kolejny, bardzo skuteczny sposób, aby o Twoich usługach czy produktach dowiedziało się większe grono użytkowników i żeby swój wybór skierowali właśnie na Twój sklep.
Marketerly proponuje w pełni kompleksowe przeprowadzenie Twojej kampanii, dzięki czemu szybko zauważysz szybkie efekty sprzedażowe.

Dzięki Google Zakupy i narzędziu Google Merchant Center, informacje o Twoich produktach dostępnych w sklepie pojawią się bezpośrednio w Google po wpisaniu przez użytkownika odpowiedniej frazy. W części przypadków usługa ta działa podobnie do znanych dobrze znanych porównywarek cenowych.
Jest to kolejny, bardzo skuteczny sposób, aby o Twoich usługach czy produktach dowiedziało się większe grono użytkowników i żeby swój wybór skierowali właśnie na Twój sklep.
Marketerly proponuje w pełni kompleksowe przeprowadzenie Twojej kampanii, dzięki czemu szybko zauważysz szybkie efekty sprzedażowe.

JAK DZIAŁAJĄ KAMPANIE PRODUKTOWE?

Kampanie produktowe Google Ads przeważnie wyświetlają się na górze wyników wyszukiwania bądź też z ich prawej strony. Jest to zdjęcie danego produktu, z krótkim opisem i ceną. Aby móc z nich korzystać musisz połączyć Twój sklep internetowy z narzędziem Google Merchant Center oraz Google Ads. Jest to wręcz podstawą żeby reklamy artykułów z Twojego asortymentu były właściwie wyświetlane.

JAK DZIAŁAJĄ KAMPANIE PRODUKTOWE?

Kampanie produktowe Google Ads przeważnie wyświetlają się na górze wyników wyszukiwania bądź też z ich prawej strony. Jest to zdjęcie danego produktu, z krótkim opisem i ceną. Aby móc z nich korzystać musisz połączyć Twój sklep internetowy z narzędziem Google Merchant Center oraz Google Ads. Jest to wręcz podstawą żeby reklamy artykułów z Twojego asortymentu były właściwie wyświetlane.

Jeżeli od początku kampanie produktowe są prawidłowo prowadzone, to jesteśmy w stanie bardzo szybko można zauważyć zwiększoną konwersję w Twoim sklepie internetowym. Oprócz tego, stał się stosunkowo dość niedrogim sposobem na znalezienie potencjalnych klientów i zwiększenie sprzedaży. Świetne efekty daje też połączenie tego typu reklamy z remarketingiem dynamicznym, o którym przeczytacie więcej tutaj

Jeżeli od początku kampanie produktowe są prawidłowo prowadzone, to jesteśmy w stanie bardzo szybko można zauważyć zwiększoną konwersję w Twoim sklepie internetowym. Oprócz tego, stał się stosunkowo dość niedrogim sposobem na znalezienie potencjalnych klientów i zwiększenie sprzedaży. Świetne efekty daje też połączenie tego typu reklamy z remarketingiem dynamicznym, o którym przeczytacie więcej tutaj

Wybierz odpowiednią strategię dla siebie

Aby kampanie produktowe przynosiły najlepsze wyniki, ważne jest by dobrze przemyśleć ich strategię, skupiając się na grupie docelowej oraz najważniejszych dla właściciela sklepu produktach.

Trzeba przy tym pamiętać o wielu zasadach obowiązujących w Google Shopping, między innymi:

Wybierz odpowiednią strategię dla siebie

Aby kampanie produktowe przynosiły najlepsze wyniki, ważne jest by dobrze przemyśleć ich strategię, skupiając się na grupie docelowej oraz najważniejszych dla właściciela sklepu produktach.

Trzeba przy tym pamiętać o wielu zasadach obowiązujących w Google Shopping, między innymi:

• Zwróć uwagę na treści swoich reklam: nie mogą być obraźliwe, nie mogą też promować artykułów niebezpiecznych lub zakazanych przez prawo, nie mogą być podróbkami innych produktów, itp.
• Pamiętaj o niedozwolonych w Google praktykach, takich jak podawanie fałszywych danych firm lub produktów, nieszanowanie danych osobowych klientów, nadużywaniu sieci reklamowej Ads.
• Zwróć uwagę, że niektóre treści podlegają pewnym ograniczeniom, np. reklamy artykułów dla dorosłych, alkoholu, hazardu, opieki medycznej, treści chronione prawem autorskim, czy też te o politycznym zabarwieniu.
• Reklamy w Google Zakupy muszą także spełniać pewne wymogi i normy jakości (prawidłowe URL-e, brak treści pisanych CAPS LOCKIEM, różne wymogi na temat witryn itp.).
• Zawsze aktualizuj informacje na temat produktów (zwłaszcza ceny czy dostępności).
• Wprowadzaj konkretny opis produktu.
• I kilka innych, istotnych zasad. Skontaktuj się z nami to opowiemy Ci o wszystkich.

• Zwróć uwagę na treści swoich reklam: nie mogą być obraźliwe, nie mogą też promować artykułów niebezpiecznych lub zakazanych przez prawo, nie mogą być podróbkami innych produktów, itp.
• Pamiętaj o niedozwolonych w Google praktykach, takich jak podawanie fałszywych danych firm lub produktów, nieszanowanie danych osobowych klientów, nadużywaniu sieci reklamowej Ads.
• Zwróć uwagę, że niektóre treści podlegają pewnym ograniczeniom, np. reklamy artykułów dla dorosłych, alkoholu, hazardu, opieki medycznej, treści chronione prawem autorskim, czy też te o politycznym zabarwieniu.
• Reklamy w Google Zakupy muszą także spełniać pewne wymogi i normy jakości (prawidłowe URL-e, brak treści pisanych CAPS LOCKIEM, różne wymogi na temat witryn itp.).
• Zawsze aktualizuj informacje na temat produktów (zwłaszcza ceny czy dostępności).
• Wprowadzaj konkretny opis produktu.
• I kilka innych, istotnych zasad. Skontaktuj się z nami to opowiemy Ci o wszystkich.

Dlaczego opłaca się uruchomić kampanie produktowe?

• To doskonałe rozwiązanie aby skutecznie promować Twój sklep internetowy i jego ofertę.
• Znacznie zwiększą zasięg reklamy w wynikach wyszukiwania.
• Podwyższą wskaźniki efektywności, a co za tym idzie wskaźniki konwersji.
• Wyświetlanie reklam w wyszukiwarce Google i wśród partnerów wyszukiwarki takich jak YouTube.
• Zaawansowane możliwości konfiguracji a co za tym idzie możliwość skuteczniejszej optymalizacji konwersji.

Dlaczego opłaca się uruchomić kampanie produktowe?

• To doskonałe rozwiązanie aby skutecznie promować Twój sklep internetowy i jego ofertę.
• Znacznie zwiększą zasięg reklamy w wynikach wyszukiwania.
• Podwyższą wskaźniki efektywności, a co za tym idzie wskaźniki konwersji.
• Wyświetlanie reklam w wyszukiwarce Google i wśród partnerów wyszukiwarki takich jak YouTube.
• Zaawansowane możliwości konfiguracji a co za tym idzie możliwość skuteczniejszej optymalizacji konwersji.