Pozycjonowanie

Pozycjonowanie

Dlaczego warto się pozycjonować?


Według przeprowadzanych regularnie badań okulograficznych (eye-trackingowych), użytkownicy średnio ponad 90% uwagi poświęcają jedynie trzem pierwszym wynikom wyszukiwania.

Dlatego właśnie warto być nie tylko na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, ale raczej w pierwszej trójce.

Nawet najbardziej popularne i najwyżej konwertujące frazy, podczas gdy strona wyświetla się na 11 pozycji – nie przyniosą ruchu na stronie.

Dlaczego warto się pozycjonować?

Według przeprowadzanych regularnie badań okulograficznych (eye-trackingowych), użytkownicy średnio ponad 90% uwagi poświęcają jedynie trzem pierwszym wynikom wyszukiwania.

Dlatego właśnie warto być nie tylko na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, ale raczej w pierwszej trójce.

Nawet najbardziej popularne i najwyżej konwertujące frazy, podczas gdy strona wyświetla się na 11 pozycji – nie przyniosą ruchu na stronie.

Najważniejszych działań pozycjonowania on-site:

  • pełna optymalizacja strony internetowej zgodnie z wytycznymi Google
    dla webmasterów
  • optymalizacja prędkości działania strony
  • weryfikacja poprawności wyświetlania się domeny na wszystkich –
    urządzeniach, w tym także na mobilnych
  • edycja treści występującej na stronie w oparciu do kluczowe dla
    danego biznesu frazy – dzięki temu upewniamy się, że na stronę trafiają
    odpowiedni użytkownicy

Najważniejszych działań pozycjonowania on-site:

  • pełna optymalizacja strony internetowej zgodnie z wytycznymi Google
    dla webmasterów
  • optymalizacja prędkości działania strony
  • weryfikacja poprawności wyświetlania się domeny na wszystkich –
    urządzeniach, w tym także na mobilnych
  • edycja treści występującej na stronie w oparciu do kluczowe dla
    danego biznesu frazy – dzięki temu upewniamy się, że na stronę trafiają
    odpowiedni użytkownicy

Z kole działaniami off-site:

  • pozyskiwanie najlepszych jakościowo linków prowadzących do Twojej
    domeny
  • Content marketing – tworzenie najlepszej jakościowo, merytorycznej
    oraz trafnej treści, która jest w stanie przyciągać użytkowników na Twoją
    stronę
  • zwiększanie świadomości istnienia marki online
  • stałe śledzenie i reagowanie na działania SEO konkurencji.

Z kole działaniami off-site:

  • pozyskiwanie najlepszych jakościowo linków prowadzących do Twojej
    domeny
  • Content marketing – tworzenie najlepszej jakościowo, merytorycznej
    oraz trafnej treści, która jest w stanie przyciągać użytkowników na Twoją
    stronę
  • zwiększanie świadomości istnienia marki online
  • stałe śledzenie i reagowanie na działania SEO konkurencji.

Osiągaj długotrwałe efekty​

Dodawanie linków w zdywersyfikowanych źródłach:

  • Własne strony zapleczowe;
  • Komentarze na blogach i forach dyskusyjnych;
  • Linki i artykuły sponsorowane treści

Treści:

  • Analiza semantyczna treści oraz odpowiednich;
  • Eliminacja duplikacji treści;
  • Optymalizacja treści i słów kluczowych na podstronach;
  • Linki i artykuły sponsorowane;
  • Optymalizacja budowy hierarchicznej treści;
  • Wprowadzenie linków kanonicznych

Architektura

  • Optymalizacja błędów serwera i strony;
  • Optymalizacja linkowania wewnętrznego;
  • Stworzenie poprawnych przekierowań;
  • Optymalizacja linków wychodzących;
  • Poprawa indeksowalności

Osiągaj długotrwałe efekty​

Dodawanie linków w zdywersyfikowanych źródłach:

  • Własne strony zapleczowe;
  • Komentarze na blogach i forach dyskusyjnych;
  • Linki i artykuły sponsorowane treści

Treści:

  • Analiza semantyczna treści oraz odpowiednich;
  • Eliminacja duplikacji treści;
  • Optymalizacja treści i słów kluczowych na podstronach;
  • Linki i artykuły sponsorowane;
  • Optymalizacja budowy hierarchicznej treści;
  • Wprowadzenie linków kanonicznych

Architektura

  • Optymalizacja błędów serwera i strony;
  • Optymalizacja linkowania wewnętrznego;
  • Stworzenie poprawnych przekierowań;
  • Optymalizacja linków wychodzących;
  • Poprawa indeksowalności

Pozycjonowanie, Google Ads i Facebook w jednym miejscu

Synergia usług SEO, Google Ads i Facebook jest najprostszym sposobem na widoczność Twojej firmy w Internecie. Każde z tych działań ma swoje mocne strony, których połączenie skutkuje skuteczną internetową kampanią marketingową, która jednocześnie będzie opłacalna.

SEO zapewni Ci odpowiedni dobór słów kluczowych, który zaoowocuje
ruchem organicznym z przeglądarki, natomiast reklamy Google Ads i
Facebook Ads będą odpowiednio zoptymalizowane i zaplanowane w taki
sposób, aby zapewnić jak najwyższy przychód wygenerowany przez
założony budżet..

Pozycjonowanie, Google Ads i Facebook w jednym miejscu

Synergia usług SEO, Google Ads i Facebook jest najprostszym sposobem na widoczność Twojej firmy w Internecie. Każde z tych działań ma swoje mocne strony, których połączenie skutkuje skuteczną internetową kampanią marketingową, która jednocześnie będzie opłacalna.

SEO zapewni Ci odpowiedni dobór słów kluczowych, który zaoowocuje
ruchem organicznym z przeglądarki, natomiast reklamy Google Ads i
Facebook Ads będą odpowiednio zoptymalizowane i zaplanowane w taki
sposób, aby zapewnić jak najwyższy przychód wygenerowany przez
założony budżet..