Retargeting

Retargeting

Zachęć użytkownika do powrotu na swoją stronę

Na pewno zdarzyło Ci się odwiedzić np. jakiś sklep internetowy (niekoniecznie dokonując w nim zakupu) i później zauważać jego reklamy. wyświetlające Ci się podczas używania Internetu lub aplikacji. Tak w skrócie działa Google Remarketing – jedna z usług dostępnych w Google Ads (dawne Google AdWords). Pomaga Ci on w nawiązaniu ponownego kontaktu z użytkownikami. Warto się nim zainteresować i dobrać odpowiednie strategie remarketingowe dla Twoich indywidualnych celów biznesowych oraz tego, jakim konkretnie użytkownikom chcesz wyświetlać swoje reklamy. W Delante poprowadzimy dla Ciebie skuteczny remarketing, który sprawi, że współczynnik konwersji wzrośnie. Zauważysz wzrost odwiedzin a częstotliwość wyświetlania reklam będzie dostosowana tak aby reklama nie była zbyt nachalna. Kampanie remarketingowe optymalizujemy pod maksymalny zwrot z inwestycji.

Zachęć użytkownika do powrotu na swoją stronę

Na pewno zdarzyło Ci się odwiedzić np. jakiś sklep internetowy (niekoniecznie dokonując w nim zakupu) i później zauważać jego reklamy. wyświetlające Ci się podczas używania Internetu lub aplikacji. Tak w skrócie działa Google Remarketing – jedna z usług dostępnych w Google Ads (dawne Google AdWords). Pomaga Ci on w nawiązaniu ponownego kontaktu z użytkownikami. Warto się nim zainteresować i dobrać odpowiednie strategie remarketingowe dla Twoich indywidualnych celów biznesowych oraz tego, jakim konkretnie użytkownikom chcesz wyświetlać swoje reklamy. W Delante poprowadzimy dla Ciebie skuteczny remarketing, który sprawi, że współczynnik konwersji wzrośnie. Zauważysz wzrost odwiedzin a częstotliwość wyświetlania reklam będzie dostosowana tak aby reklama nie była zbyt nachalna. Kampanie remarketingowe optymalizujemy pod maksymalny zwrot z inwestycji.

Kampanie remarketingowe w Google Ads

Zanim zaczniesz korzystać z remarketingu, bardzo ważne jest, abyś zrozumiał, że jednym z jego głównych celów jest zwiększenie sprzedaży. Dobrze poprowadzone kampanie tego typu budują także świadomość i rozpoznawalność marki.

Oczywiście właściwie prowadzony remarketing zwiększa sprzedaż lub doprowadza do innej oczekiwanej przez Ciebie konwersji. Zwłaszcza, jeśli w umiejętny sposób poprowadzisz kampanię. Użyjesz odpowiednio zachęcających słów, obrazów czy wideo.
W Marketerly proces prowadzenia remarketingu jest bardzo zaawansowany i obejmuje tworzenie celów dla mikro-konwersji oraz modelowanie atrybucji.

 

Kampanie remarketingowe w Google Ads

Zanim zaczniesz korzystać z remarketingu, bardzo ważne jest, abyś zrozumiał, że jednym z jego głównych celów jest zwiększenie sprzedaży. Dobrze poprowadzone kampanie tego typu budują także świadomość i rozpoznawalność marki.

Oczywiście właściwie prowadzony remarketing zwiększa sprzedaż lub doprowadza do innej oczekiwanej przez Ciebie konwersji. Zwłaszcza, jeśli w umiejętny sposób poprowadzisz kampanię. Użyjesz odpowiednio zachęcających słów, obrazów czy wideo.
W Marketerly proces prowadzenia remarketingu jest bardzo zaawansowany i obejmuje tworzenie celów dla mikro-konwersji oraz modelowanie atrybucji.

 

ZALETY REMARKETINGU GOOGLE ADS

  • Otrzymujesz dostęp do użytkowników, którzy cechują się największą skłonnością do skorzystania z Twoich usług lub kupienia Twoich produktów. Sami już kiedyś weszli w interakcję z Twoją witryną. Bardziej prawdopodobne jest więc, że wybiorą właśnie Ciebie.
  • Możesz kreować listy remarketingowe dokładnie dopasowane do przypadków z Twojej strony. Na przykład: wyświetlasz swoje reklamy tym, którzy dodali jakiś produkt z Twojego sklepu do koszyka, ale nie ukończyli zakupu.
  • Remarketing Google ma duży zasięg – Twoje reklamy mogą wyświetlać się wielu użytkownikom, na różnych rodzajach urządzeń. Dodatkowo możesz wybrać modele urządzeń czy rodzaje systemów operacyjnych.
  • Możesz używać w nim różnego rodzaju reklam – graficznych, tekstowych czy też wideo.
  • Otrzymasz dokładne raporty z przeprowadzanych działań remarketingowych.

ZALETY REMARKETINGU GOOGLE ADS

  • Otrzymujesz dostęp do użytkowników, którzy cechują się największą skłonnością do skorzystania z Twoich usług lub kupienia Twoich produktów. Sami już kiedyś weszli w interakcję z Twoją witryną. Bardziej prawdopodobne jest więc, że wybiorą właśnie Ciebie.
  • Możesz kreować listy remarketingowe dokładnie dopasowane do przypadków z Twojej strony. Na przykład: wyświetlasz swoje reklamy tym, którzy dodali jakiś produkt z Twojego sklepu do koszyka, ale nie ukończyli zakupu.
  • Remarketing Google ma duży zasięg – Twoje reklamy mogą wyświetlać się wielu użytkownikom, na różnych rodzajach urządzeń. Dodatkowo możesz wybrać modele urządzeń czy rodzaje systemów operacyjnych.
  • Możesz używać w nim różnego rodzaju reklam – graficznych, tekstowych czy też wideo.
  • Otrzymasz dokładne raporty z przeprowadzanych działań remarketingowych.

Różne opcje remarketingu Google Ads

Ta usługa Google Ads ma kilka odsłon. W Delante pomożemy Ci zdecydować, który będzie najlepszy dla Twojego biznesu

  • Remarketing standardowy, czyli taki, który pozwala na wyświetlanie danej reklamy użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę. Docierasz do nich kiedy przeglądają konkretne witryny lub korzystają z aplikacji, które obsługują reklamy.
  • Remarketing dynamiczny, dzięki któremu Twoje reklamy uwzględnią dokładnie te usługi czy też produkty, które użytkownik wyświetlił na Twojej stronie. Jest on ważny dla sklepów internetowych – dzięki temu reklamy przypominają użytkownikom, że oglądany przez nich produkt ciągle czeka na nich na Twojej witrynie.
  • Remarketing wideo, połączony z Twoim kanałem YouTube lub innymi filmami dostępnymi na Twojej witrynie. Po tym jak użytkownik odtworzy Twój film, będzie mu on przypominany podczas przeglądania innych wideo na YouTube i w innych aplikacjach. Dodatkowo promocja w filmu w Youtube może bazować na użytkownikach którzy odwiedzili Twoją stronę.
  • Listy remarketingowe dla reklam wyświetlanych w wyszukiwarce (RLSA), czyli wyświetlanie Twojej reklamy tym, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę, a później dalej szukają w Google informacji o danym produkcie lub usłudze.
  • Remarketing adresowany na konkretną listę użytkowników, dzięki któremu Twoja reklama wyświetli się tym, którzy są zalogowani do Google, a wcześniej podali Ci swoje dane kontaktowe.

Różne opcje remarketingu Google Ads

Ta usługa Google Ads ma kilka odsłon. W Delante pomożemy Ci zdecydować, który będzie najlepszy dla Twojego biznesu

  • Remarketing standardowy, czyli taki, który pozwala na wyświetlanie danej reklamy użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę. Docierasz do nich kiedy przeglądają konkretne witryny lub korzystają z aplikacji, które obsługują reklamy.
  • Remarketing dynamiczny, dzięki któremu Twoje reklamy uwzględnią dokładnie te usługi czy też produkty, które użytkownik wyświetlił na Twojej stronie. Jest on ważny dla sklepów internetowych – dzięki temu reklamy przypominają użytkownikom, że oglądany przez nich produkt ciągle czeka na nich na Twojej witrynie.
  • Remarketing wideo, połączony z Twoim kanałem YouTube lub innymi filmami dostępnymi na Twojej witrynie. Po tym jak użytkownik odtworzy Twój film, będzie mu on przypominany podczas przeglądania innych wideo na YouTube i w innych aplikacjach. Dodatkowo promocja w filmu w Youtube może bazować na użytkownikach którzy odwiedzili Twoją stronę.
  • Listy remarketingowe dla reklam wyświetlanych w wyszukiwarce (RLSA), czyli wyświetlanie Twojej reklamy tym, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę, a później dalej szukają w Google informacji o danym produkcie lub usłudze.
  • Remarketing adresowany na konkretną listę użytkowników, dzięki któremu Twoja reklama wyświetli się tym, którzy są zalogowani do Google, a wcześniej podali Ci swoje dane kontaktowe.